Reklamacje
JEŚLI PRODUKT JEST USZKODOZNY wraz z kurierem spisz protokół szkody, z dokładnym opisem i podpisem kuriera.
- Kupujący ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
- Kupujący składa reklamację w formie pisemnej na adres: kontakt@panele-sklep.pl, podając dokładnie swoje dane, dane reklamowanego towaru, datę wydania towaru, datę stwierdzenia wady oraz opisując szczegółowo istotę wady.
- Sprzedawca zajmie stanowisko w sprawie reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację i wskaże, czy uznaje reklamację oraz w jaki sposób zamierza ją załatwić lub poinformuje o braku podstaw do uznania reklamacji wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska.
- Produkty objęte są gwarancją. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta dołączonej do produktu lub na ogólnie dostępnej stronie producenta.
- Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt został uszkodzony mechanicznie a nie zostało to zaznaczone w protokole w trakcie odbioru przez klienta. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, ją pod kątem ilościowym i czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie nosi ślady uszkodzenia lub, gdy zabezpieczenia są zerwane należy w obecności kuriera dokładnie sprawdzić towar i w przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub różnic sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się niezwłocznie ze sprzedawcą w celu złożenia reklamacji.
- WAŻNE: Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze i sporządzenie w obecności kuriera protokołu jest niezbędnym warunkiem rozpatrzenia ewentualnych roszczeń klienta z tytułu uszkodzenia oraz roszczeń ilościowych.
Rezygnacja z zamówienia i odstąpienie od umowy
- Konsument ma prawo, bez podania przyczyny, odstąpić od umowy sprzedaży towaru zakupionego w Sklepie w ciągu 14 (czternastu) dni od daty odbioru towaru. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy aby Konsument lub Przedsiębiorca Konsument wysłał z towarem wypełniony formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres e-mailowy sklepu kontakt@panele-sklep.pl.
- Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszego regulaminu (kliknij aby pobrać formularz).
- W przypadku odstąpienia od umowy konsument powinien zwrócić zakupiony towar na adres: PANELE-SKLEP.PL, ul. Łagiewnicka 52, 30-417 Kraków wraz z wydrukowanym, wypełnionym i podpisanym własnoręcznie formularzem: „odstąpieniu od umowy” oraz z fakturą VAT lub z paragonem.
a)Konsument powinien zachować dowód nadania przesyłki w celu weryfikacji zachowania terminu zwrotu. - Konsument zobowiązany jest do zwrotu towaru w stanie niewykraczającym poza konieczny do stwierdzenia charakter towaru, a także jego cech i funkcjonowania.
- Zwrot pieniędzy wpłaconych przez Konsumenta następuje przelewem na rachunek wskazany przez Konsumenta w formularzu oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W razie zwrotu Konsument zobowiązany jest do dostarczenia do Sklepu podpisanej faktury korygującej. Faktura korygująca wysyłana jest do Konsumenta pocztą elektroniczną.
- Bezpośrednie koszty zwrotu towaru przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę Konsumenta do Sklepu obciążają Konsumenta. Ponadto jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez panele-sklep.pl, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Jednocześnie K
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jaki ma charakter towar, oraz jakie są jego cechy i funkcjonalność